2014/09/15

butwhoareyou ?

Mielestäni andthatswhoiam - kuvat on tosi ihania! :) ♥ Niitä on loputtomasti ja aivan jokaiselle löytyy tosi monta itselleen sopivaa. :)

Yritän välttää kuvien kopioimista netistä aina kun se on mitenkään mahdollista. Siksi ajattelin että voisin tehdä näitä itse. :) Nyt viikonloppuna ehdin tehdä 12 kappaletta mutta olen suunnitellut jo ainakin kolme jotka teen heti kun löytyy aikaa. :)
Tämä varmaankin jää vähän sellaiseksi "keskeneräiseksi projektiksi" kun niitä on niin paljon niitä kuvia. :)

Otan siis itse kuvan, muokkaan sitä tarvittaessa ja kirjoitan sitten sen tekstin. :) "I" kirjoitetaan pienellä i:llä näissä niin siksi näissäkin on se "kirjoitusvirhe". ;)

Nämä aion laittaa tonne "Minusta" - sivulle. :)


Olen siis allerginen varsinkin pähkinälle ja mansikalle, mutta myös esim. kaikille eläimille joilla on turkki, hedelmille ja vihanneksille (omena, päärynä, porkkana...) ja koivullekin olen allerginen.. :/ ;)


Tykkään tosi paljon leipomisesta. :) Parasta on jos onnistuu ja sitten saa syödä hyvää leivosta. :D



Pelkään pimeää. Jostain luin tai kuulin että ihmiset eivät pelkää itse pimeää vaan sitä, mitä siellä voisi olla. Ja siitä olen samaa mieltä. :)


Kirjoitan päiväkirjaa aina kun minulla on aikaa. :) Kirjoitin tuon tekstin sinisellä koska kirjoitan päiväkirjaani vaaleansinisellä mustakynällä. Sellaisella jota voi kumata. :)


Nojoo... Siis oon kyllä huomannut että koko ajan on jotain nettiin tai ylipäänsä elektroniikkaan liittyvää.. Sillonhan sen huomaa kun ei sitä ole, esim. mökillä tai sillon kun on akku loppu (vaikka harvoin on kaikista; iPadistä, kännykässä, tietokoneessa (jos on kotona) ... ;D


Jep, siis en todellakaan ole aamuihminen. Iltaisin olen eniten inspiroitunut ja haluaisin aina jatkaa pitkälle yöhön. Viikonloppusinhan voi valvoa vähän pidempään, puolen yön jälkeenkin vielä, mutta arkena on pahempi kun inspiroituu ja sitten pitääkin heti mennä nukkumaan..
Eli iltaihminen olen. :)


Omasta mielestäni ainakin olen kehittynyt tosi paljon viime vuoden aikana. :) Tietenkin fyysisesti siis ulkoisesti, mutta jopa enemmän henkisesti, sisäisesti. Kokemuksia on taas vuosi enemmän, samoin ihmissuhteita ja ennen kaikkea itseluottamusta. :)


Tämän te jo tiesittekin.. ;) Siis valokuvaan. Pitääkö sanoa jotain lisää? ;)



Hyyii....! Tämä kuva on niiiin kauhea! D: Hirvittävä hämähäkki siinä keskellä kuvaa. Meinasin jo poistaa tämän kuvan heti sen ottamisen jälkeen, mutta kuva on itsessään onnistunut niin se pelasti tämän hämähäkin tänne julkisuuteen. ;D


Uskon ainakin osittain horoskooppiin, unikirjoihin sun muihin samankaltaisiin juttuihin. :) Olen tässä lähiaikoina vähän opetellut lukemaan (en ennustamaan) kädestä. Saa nähdä jos kirjoitan ehkä jopa jonkun postauksen siitä. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...