2014/09/02

Rapujuhlat ja Big Brother

Viime viikonloppuna oltiin mökillä ja lauantaina meillä oli rapujuhlat. :) En viime viikolla ehtinyt kirjoittaa mitään ja suurin syy siihen on se, että Big Brother alkoi. :) Nyt vasta olen saanut tasapinoitettua Big Brotherin normiarkeeni. ;)

Tässä pari kuvaa ravuista ja sitten puhutaan BB:stä ja tämän vuoden asukkaista. ;)



Joo, siis en ole viime vuosina niinkään seurannut BB:tä, mutta tänä vuonna päätin alkaa katsoa. :) On kyllä tosi hauska ja draamaakin tietenkin pitää olla. Joni on mun mielestä tosi ihana persoona vaikka välillä pikkasen ärsyttävä ja rasittava. Jotenkin vaikuttaa siltä että se vähän alkais rauhottumaan tuolla Kellarin puolella, ei tarvi/jaksa enää esittää(?). Annaan mä oon tykästynyt myös. Samaistun siihen välillä eikä se yritä silleen esittää ketään toista. Jussi on alkanu ärsyttää mua eniten... puhuu niinku pikkulapsille.. oooooohh... raivostuttavaa! :D
Jenna on kans kiva ja vaikuttaa silleen tosi mukavalta ja että sillä on omat, vahvat mielipiteet monesta asiasta. :) Ja Unto.. ♥ ♥ ♥ ;)

Huomenna varmaan tulee yks tutoriaali.. jos jaksan kirjottaa.. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...