2015/12/08

the most wonderful time of the year


 
Moi taas pitkästä aikaa!
En ole taas hetkeen ehtinyt julkaista tänne melkeinpä ollenkaan. Syynä on osittain ollut koulu ja muut kiireet, osittain inspiraation puute. Mutta eipä siitä sen enempää, nyt yritän taas aloittaa uudella motivaatiolla.
 
Tulossa on alle kaksi viikkoa koulua, joululoma, jonka jälkeen heti tet-harjoittelut. Toisin sanoen yli kuukausi ilman kokeita ja läksyjä, ihanaa ja todellakin ansaittua! Syksy on kulunut yllättävän nopeasti (toissapäivänä putsasin varpaankynsistäni kynsilakan jonka olin lakannut koulun alkua varten kesällä, haha) ja nyt onkin jo talvi!
 
Joulukuuni on alkanut tosi hyvin ja yleisesti ottaen nyt on tosi hyvä fiilis! Lähipäivinä olen suuntaamassa vähän jouluostoksille, hihii, christmas spirit!
 
Nämä kuvat ovat viime perjantailta kun olin Emilian luona yötä viettämässä hänen synttäreitään. Koulun itsenäisyystanssiaisten jälkeen minä, Corinne ja Emilia vuokrasimme kaksi komedialeffaa Filmtownista. The Change-up ja One For the Money jos muistan nimet oikein.
Empulla pelasimme Monopolia (ihanaa kun löytää muita jotka rakastavat sitä peliä!), syötiin tortillaa ja katsottiin toinen leffoista. Toisin sanoen täydellinen perjantai-ilta! Aamulla katsottiin vielä toinen leffa ennen kuin kaikki lähti kotiin ja treeneihin.
 
Minulla on nyt paljon kuvia esimerkiksi marraskuun tapahtumista. Saa nähdä miten julkaisen niitä tänne blogin puolelle ja missä vaiheessa joten stay tuned.
 
xoxo Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...