2015/08/16

DW

 
Heipparallaa!
Aiemmin mainitsinkin jo että kävimme katsomassa rannekelloa minulle. Kohta on rippijuhlieni aika ja mummon kanssa ollaan sovittu jo melkein vuosi sitten että hän haluaa antaa minulle rannekellon rippilahjaksi. Olen katsellut kelloja netistä aina välillä kun olen muistanut ja ehtinyt.
Yhtenä vaihtoehtona on ollut ruusukullan värinen iso metallikello. Olen kuitenkin todennut että ne eivät ole muodissa kauaa vaikka ne ovatkin hienoja nyt. En siis satasella hankkisi sellaista kelloa, korkeintaan parilla kympillä. Sitten on Daniel Wellingtonit. Ne ovat niin ihania ja yksinkertaisuudellaan niin kauniita kelloja! Sellainen on nyt toiveissa ja itse asiassa tilauksessakin, kultainen oli nimittäin loppu kaupasta. Kuukauden sisällä kellon pitäisi siis nyt tulla.
 
Elikkä. Kellotaulun läpimitta on 36mm joka oli sellainen sopiva minulle. Sitten oli värikysymykset: Minkä värinen kellorunko ja minkä värinen nahkaranneke? Aika nopeasti oli molemmat selvillä. Haluan kullan värisen kellorungon ja vaaleamman ruskean nahkarannekkeen kahdesta eri ruskeasta.
 
Illemmalla muistimme että meillä on 25% alennus Timanttisiin joten kellon hinnasta tuli budjettiin sopivampi, aluksihan olin ajatellut että tämä oli vähän liian kallis, siksi olin ekstrailoinen kun tajusin että tulen saamaan DW kellon! Odotan nyt innolla sitä päivää kun voimme hakea kellon ja saan sen vihdoin käyttöön, niin ihanaa!
 
xoxo Saga

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...