2015/01/12

ill

Terve! Viikonloppuna mulla alkoi jo nuha ja kurkku on tullut kipeemmäksi siitä lähtien. Tänään koko koulupäivän oli tosi voimaton olo ja kurkku kipeä ja kylmä! Okei, ulkona oli ihan sairaan kylmä mutta sisälläkin oli mun mielestä aina välillä.. Vähän sellanen kuumekylmyys...

No siis joka tapauksessa olen nyt päättänyt että jään kotiin huomenna lepäämään. Aina maanantaisin tulen kipeäksi. :D Viimekin kerralla kun olin kipeä niin maanantai-iltana tulin kipeäksi koulun jälkeen ja tiistain olin ainakin poissa ellen keskiviikkoakin..

Koulun jälkeen Rebecka kävi meillä, pääasiassa sen takia kun meillä on yksi parityö yhdessä ja Rebecka oli ollut kipeä silloin kun olisi pitänyt pitää niin nyt saatiin sitten valmiiksi.
Nyt taas minä olen vuorostani kipeä ja Rebecka joutuu luultavasti pitämään esitelmän yksin...

Luvassa on nyt kaikenlaista tänne blogiin.. ;)

Mm. Kauneustuotearvosteluja, kuvia kotoa ja ehkä vähän sisustustakin huoneestani. :)

Huomenna on nyt tarkoitus tehdä jos vaan jaksan istua siinä koneen ääressä edes hetken. ;) Ja ajattelin huomenna myös kuvata tällaisen päivä kotona hommelin päivästä kun olen kipeänä kotona. Alun perin oli tarkoitus tehdä viikonloppuna tai siis ylipäänsä jonain vapaapäivänä mutta ehkä saan jo huomisesta joitain kuvia. Saas nähdä. :)

Hyvää yötä! :)

xoxo: Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...