2014/11/08

Canon EOS 100D - dreams... :)

Meidän tietokone, tai näyttö meni rikki eilen, joten sitä en voi käyttää nyt... Onneksi on toinen tietokone useimmiten kotona, ja iPadini.. :)
Nyt kun olen juhlinut syntymäpäiviäni kaikki kolme kertaa, olen tietysti myös saanut hienoja lahjoja. :) Kavereilta saadut lahjat näytinkin jo aikaisemmin viikolla, mutta monelta sukulaiselta olen saanut rahaa uutta järkkäriä varten. Olen viikko-pari sitten vertaillut näitä Canonin järjestelmäkameroita ja päädyin lopulta Canon EOS 100D:hen. :)

Kuva: canon.fi


Loppukamppailussa olivat 100D ja 700D, mutta todettiin että 700D olisi enemmän henkilöille jotka kuvaavat paljon videota. Itse en niinkään videokuvaa niin usein että tarvisi tuosta maksaa parisataa enemmän. Kääntyvä näyttö olisi tietenkin kiva, mutta sekin on eniten videoon. 100D on myös pienempi ja kevyempi, joten se olisi helpompi ottaa mukaan esim. matkoille ja ylipäänsä mukaan useampaan paikkaan kätevämmin. :)

Nyt olen kerännyt rahaa jo niin paljon (kiitos kaikille), ettei paljoa enää puutu. :)
Tavoitteena on saada rahat kerättyä ja kamera ostettua ainakin ennen joulua. :) Pitäisi vielä käydä jossain kaupassa kokeilemassa että miltä se kamera tuntuu kädessä kun kaikki valittelevat ja varoittelevat että isokätisille voi olla epämukava ja jopa liian pieni.. En vain ihan tiedä että onko minulla isot kädet vai ei, kun on vähän vaikeaa tietää mihin verrataan.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...