2015/06/23

Kuulumisia



Moi!
Käytiin tänään Pipsan kanssa vähän kaupoilla. En itse ostanut mitään mutta löysin kivan bikini-yläosan jonka tulen varmasti ostamaan vielä viimeistään ennen rippileiriä.
Siitä puheen ollen, rippileirinihän alkaa jo tasan kahden viikon päästä, jee! On tosi jännää ja ihan varmana tulee olemaan tosi hauskaa! Nyt pitäisi vaan opetella kaikki ne kuusi rukousta tms. ulkoa. Noh,  siihen on onneksi vielä aikaa.

Olen aina pitänyt järjestelemisestä ja siksi tulee olemaan hauskaa pakata. Ihan kuin matkalle menisi, ihanaa! Mä ja mun kaverithan yritettiin ensin päästä alkukesän leirille leiripaikan takia mutta nyt ei kyllä harmita yhtään kun katsoo tätä säätä! <3 Juhannuksen jälkeenhän tämä kesä vasta alkoikin. Tänäänkin olin bodycon-mekossa kaupungilla, ei edes farkkutakkia tarvinnut. 


Tulimme mökiltä vasta eilen illalla, siksi juhannuskuvia ei ole vielä näkynyt. Tulossa on joten ei hätää.
No höh, nyt siellä alkoikin sataa mutta onneksi päivä oli ihanan lämmin ja kesäinen.

Ripariteemaan vielä nopeasti: en tiedä onko näin yleensäkin mutta omasta mielestäni leiriporukkamme on ollut todella jakaantunut kaikkien tapaamisien aikana. Meitä on siis kahdesta koulusta, meidän koulusta on melkein pelkästään tyttöjä ja toisesta koulusta kaikki paitsi kaksi on poikia. Tiedän kyllä että leirillä ollaan niin tiivisti että sitä tutustuu moneen ihan pakostikin mutta silti vähän on mietityttänyt tämä asia. Onneksi minulla on omat kaverini, ei siis ole huolta ainakaan yksin jäämisestä.

Ihanaa tiistai-iltaa kaikille!

xoxo Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...