2015/06/22

new in - kosmetiikka


Olin ostamassa Lumenen tavallista puuteria jota olin ennenkin käyttänyt kun huomasin tämän CC-puuterin siinä vieressä. Katsoin huvikseni hintoja ja nehän olivat aivan samat: viitisentoista euroa. Päätin sitten kokeilla tätä CC:tä, niin moni on sitä kehunutkin eikä kyllä turhaan! Tasoittaa ihon värin todella hyvin!

Olin ennen käyttänyt kuivashampoita mutta yksi tuotti pettymyksen enkä ole sen jälkeen oikein uskaltanut ostaa uusia merkkejä. Tästä kaveri kuitenkin vakuutti että toimii oikeasti joten ostin tämän noin kuudella eurolla. Tämä toimii ja tuoksu on i-ha-na!

Huulituotteita olen ostanut kaksi tässä viime aikoina, molemmat tosin jonkinkaltaisia heräteostoksia, hups! Yves Rocherilta mukaan tarttui aidon vadelman tuoksuinen huulirasva neljällä eurolla. Ja K-Citymarketin reissulla satuin ostamaan Lumenen kolmen euron huulikiillon ale-korista. Molemmista tulee sopivasti väriä arkikäyttöön ja tuo vadelman tuoksu on niin kesäinen!

Tokmannissa vuorostaan mietitytti lakattomat varpaankynteni jonka takia ostin kahdella eurolla KoneHelsingin kynsilakan. Väri on kevyt ja sopii ruskeiden gladiaattorisandaalieni kanssa.

Olen käyttänyt jo aika kauan Yves Rocherin vadelman tuoksuista suihkugeeliä johon olen ollut tyytyväinen. Viime kerralla kun olin tätä ostamassa, päädyinkin eri tuoksuun: organic oats eli luonnonmukainen kaura. Hintaa tällä on 6,90€.
Lisäksi löysin tuollaisen euron pumpun helpoittamaan käyttöä.

Tämän kesän aurinkorasvaksi ostin Nivean perusrasvan hinnalla 11,90€.
Sheivausgeelini loppui ja kokeilin nyt vähän toisenlaista. Tämä Gilletten Satin Care yllätti minut sinisellä värillään. Toimii kuitenkin ihan normaalisti ja maksoi 6,90€.

xoxo Saga


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...